Svatební koordinátor/ka

Zvláště hodina před obřadem začíná být hektická. Svatební obřady jsou naplánovány téměř na minutu přesně a jakékoliv zdržení má ve výsledku za následek komplikace s hostinou, či třeba jen svatbou, která má obřad hned následně po Vás.

Nejen v takovýchto případech je důležité mít samostatného člověka, který veškeré tyto nejdůležitější záležitosti má neustále pod kontrolou a včas Vás informuje o nutném přesunu na domluvené místo, stará se i o kontrolu rozličných detailů před Vašim samotným příjezdem na obřad a mnohé další.

Na námi navštívených svatbách často takováto osoba opravdu hodně schází. Není výjimkou ani opožděný příchod na svatební obřad. Díky drobným činnostem před samotným obřadem, jako je řešení občanských průkazů s matrikářkou na místě konání svatby nebo řazení hostů pro samotný bezproblémový nástup na místo obřadu, se čas ztracený pozdním příchodem stává nepříjemnou situací plnou spěchu i nervozity.

Svatební koordinátor/ka za Vás toto ohlídá a stačí se řídit jejím doporučením. Vaše svatba, zvláště v té nejnáročnější části kolem svatebního obřadu tak proběhne s mnohem větším klidem. U svatebních obřadů s počtem 30 a více hostů je svatební koordinátor/ka z naší zkušnosti téměř nutností.

Jelikož sami máme rádi, když vše jde tak, jak je naplánováno, máte službu koordinátora/ky k dispozici i u nás. Při využití několika našich služeb je služba koordinátora/ky pro Vás k dispozici od příjezdu na obřad až po odjezd z něj nebo příchod na svatební hostinu zcela ZDARMA!